IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Newbie..

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yen Ting

Profiel
Naam: Yen Ting Wong
Partner: I'll take a pass on that
Vereniging: Too Damned

BerichtOnderwerp: Newbie..   di jan 25, 2011 9:04 am

Daar stond ze dan, met haar koffers op het dak van Monica High. Wat deed ze hier nou weer? Ze was vast de verkeerde kant opgegaan toen ze haar de weg probeerden uit te leggen. Ze liet haar hoofd lichtjes hangen en zette zich in een van die zitzakken die er stonden. Ze voelde zich zo stom. Ze zuchte en dronk dan van haar drankje dat in haar schoudertas zat. Het was een van haar favoriete smoothies. Ze zoog zachtjes aan het rietje zodat de vloeistof in haar mond kwam en ze mango en kiwi proefde. Ze glimlachte en genoot van de rijke smaak die haar mond vulde. Ze slikte het daarna door en keek eventjes achterom of er iemand zou komen, daar hoopte ze ook op. Ze besloot haar mobieltje te nemen en even te sms'en naar haar moeder

Hi mom, I have arrived in Monica. Everything went well but I'm kind of lost. But I'll find my way here soon I think.
Yen Ting x

Ze duwde op verzenden en na een paar secondjes was het berichtje aangekomen. Haar moeder kon geen nederlands, alleen chinees en engels. Dus ze moest wel in engels typen, hier hadden ze geen Chinese gsm's. Ze verveelde zich. Het was pal op de middag en ze zon scheen waardat ze zat. Ze rommelde in haar tas voor haar zonnebril en zette die dan op. Ze hoopte echt op wat gezelschap, kon ze tenminste tegen iemand praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Chase

Profiel
Naam: Chase Bradley
Partner: You can't give me what I want.
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Newbie..   di jan 25, 2011 9:53 am

Chase keek even rond. Hij wist niet wat hij in godsnaam hier deed maar ach, het kon geen kwaad... Toch? Zijn ogen schoten even over de omgeving die zoals, vaak genoeg, erg leeg was. Op de zitzakken en de luierstoelen na was er geen kip te bekennen. Hij slaakte een geïrriteerde muziek en duwde de oordopjes van zijn Mp3 weer in zijn oren.

‘And you were strong and I was not
My illusion, my mistake
I was careless, I forgot
I did’

Hij neuriede zacht mee maar uiteindelijk begon hij zacht mee te zingen en een glimlach sierde zijn gezicht terwijl de hiphop passen uit zijn lichaam vloeiden. Naast ijshockey was dansen een van zijn grote passies en hij glimlachte kort. Zijn ogen waren weer gesloten waarna het liedje stopte en hij even hijgde. Sinds wanneer had hij weer gedanst? Al zeker zo’n half jaar niet meer. Hij slikte even kort, eigenlijk moest hij dat maar weer eens gaan doen: dansen.
Echter, net toen hij wilde vertrekken, hoorde hij geslurp van iets van een smoothie. Hij grijnsde even zachtjes terwijl zijn ogen de omgeving afzochten en uiteindelijk op een meisje bleven rusten. Gelukkig was hij, als hij het goed inschatte, buiten het zicht gebleven. Even streek hij zijn vest recht waarna hij op het meisje afstapte. “Hee,” mompelde hij zachtjes tegen haar terwijl zijn ogen de hare opzochten en een glimlach om zijn mond speelde. Toen besefte hij zich dat hij haar onmogelijk kon verstaan als hij zijn oordopjes niet uitdeed en deed deze dan, gauw, uit. “Chase, Chase Bradley.” Zei hij toen vrolijk terwijl hij zijn handen ongemakkelijk in zijn zakken stopte. “Je bent nieuw hier he?” Vroeg hij haar toen nieuwsgierig. “Althans… Ik heb je nog nooit over de gangen zien lopen, dus ik denk dat je nieuw bent.”

[flutje =( ]
Profiel bekijken
Yen Ting

Profiel
Naam: Yen Ting Wong
Partner: I'll take a pass on that
Vereniging: Too Damned

BerichtOnderwerp: Re: Newbie..   do jan 27, 2011 9:20 am

"Hai" zei Yen ting met een glimlach en ze zette haar smoothie naast zich om glimlachend te zwaaien. "Nee hoor ik ben al oud hier... Tuurlijk ben ik nieuw. Ik heet Yen Ting Wong, en jij?". Ze keek hem nieuwsgierig aan terwijl ze rechtstond uit de zitzak om wat rond te wandelen, een beetje doelloos maarja. Iedereen had zo wel zijn momentjes. Ze keek dan achterom naar Chase "Kom erbij staan als je wilt pro dansertje". Ze grijnsde, ze vond dat hij aardig kon dansen. Zelf kon ze het ook een beetje, maar ze kon toch beter voetballen.

'We all make mistakes,
the one I made was to leave Hong Kong to come to study here, miss you mom'

Dat stuurde ze naar haar moeder, ze miste hen nu al, haar ouders. Ze was hier een paar uren geleden aangekomen. "Ik ben hier nog maar 2 à 3 uur ik ben naar hier overgevlogen van HongKong. Dus ben héél héél nieuw.". Ze glimlachte haar vriendelijkste lach naar hem en ze keek dan wat naar de verte..
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Newbie..   

Newbie..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Flat Roof-
Ga naar: