IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Sleutelen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kenneth

Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

BerichtOnderwerp: Sleutelen   do mei 12, 2011 4:06 am

Door zijn iPod-Boxen klonken de luide bassen van het liedje The edge of glory van Lady Gaga. Niet zo zeer zijn stijl maar goed. Kenneth stond voorover gebogen over een gereedschapsbak en zocht een moersleutel. Er was wat mis met zijn motor en hij had besloten het zelf te maken dus zo was hij begonnen en alles lukte vrij vlot. Op zijn wangen stonden enkele zwarte olievegen, eveneens als op zijn witte tank top. Hij was nu voor de moment weer de typische jongen aan het uithangen, al deed hij dat altijd. Maar normaal bracht hij zijn motor altijd naar de garages, maar ja toen had hij nog geld. Plus, hij vond het lui van zichzelf dat hij zelf niets maakte aan zijn voertuig. Met een grijns schroefde hij enkele schroeven los en zo ging de jongen helemaal verdiept in zijn werk door. Er niet echt vanuit gaand dat er iemand zou blijven staan trok hij heel droog zijn besmeurde shirt uit en veegde even het zweet van zijn gezicht daarmee af en gooide het daarna op het zadel van zijn motor om daarna weer verder te gaan. Inmiddels was er ook al een ander lied opgesprongen, een wat wel meer zijn stijl was.Meer in de stijl van de muziek die hij zelf maakte met de band. Een koele bries streek over zijn rug om daarna weer te verdwijnen en de volle hitte van de zon weer op zijn ontbloote bovenlichaam te laten vallen. Kort keek hij op van zijn werk en snoof even, vanavond zou hij maar eens zijn plannen gaan vervolledigen. Hij had Sawyer uitgenodigd om wat met hem te gaan doen, daarvoor had hij ook zijn geld even opzij moeten zetten maar voor haar had hij het best wel over. Droogjes zette hij zich neer op zijn knieën en begon even aan een buis te friemelen die beschadigd was door een of andere mongool die het zo leuk vond om eens tegen zijn motor aan te knallen. Iets waarvoor hij nog ruzie gemaakt had gisteravond, de schade viel perfect te maken. Gewoon even die buis terug grondig lassen en dan zag het er weer als nieuw uit.
[Toestemming!]
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Charlene
Prom Queen 2011

Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

BerichtOnderwerp: Re: Sleutelen   do mei 12, 2011 5:48 am

Met een enorme melige bui kwam ze naar buiten gelopen. De wiskundeles die ze net had gehad, met mr. Harris, was enorm lachwekkend geweest. Vooral omdat ze wat prulletjes genuttigd had op zijn werkplek, de ouderwetse punaises op zijn stoel had neergelegd, wat typische jeukpoeder had gebruikt en dat allemaal voordat de les was begonnen.
Eenmaal buiten wist ze een beetje weer tot adem te komen, lucht te happen. Een bekende song klonk haar in de oren. Lady Gaga, een nieuw liedje. The Edge of Glory. De tekst kon ze nog niet, maar nieuwsgierig liep ze erop af. iPod-Boxen draaiden het liedje. Met een motor ernaast, waaronder een jongen lag.
Een grijnsje kwam op haar gezicht te staan, hij had smaak. De neiging om een beetje te dansen zat er dik in bij haar, maar wist dat ze dit even moest laten. Al was het liedje enorm aantrekkelijk en vermakelijk. ''Hee,'' zei ze hard, boven de muziek uit, zodat de jongen wist dat zij in de buurt was. Zijn witte tanktop lag op de zadel van de motor, duidelijk onder de zwarte vegen. Hij was bezig met een buis van zijn motor af te halen. ''Kan ik je ergens mee helpen?'' Vroeg ze met een licht onschuldig toontje in haar stem, maar in voor een gesprekje. Hopelijk dacht hij niet dat ze niets kon. Dan had hij al de verkeerde vooroordelen getrokken, omdat ze zelf een rode scooter had, een prachtding. Een Ducati 848 welgenoemd. Er klonk inmiddels al een ander lied uit de iPod-Boxen. Een lied dat ze niet kende, maar wel rockend was. Meestal niet bepaald haar stijl, maar ze stoorde zich er niet aan. Charlene toverde een vrolijke glimlach op haar gezicht en ging zitten op een houten bankje wat er nog geen twee meter van verwijderd stond. Aandachtig kijkend naar de bruinharige jongen, sloeg ze haar armen om haar rechterbeen heen.
Profiel bekijken
Kenneth

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Sleutelen   do mei 12, 2011 6:11 am

Kenneth hoorde kort iets boven zijn muziek komen maar hij verstond niet was, dus hij bleef maar heel gewoon verder werken. Uiteindelijk had hij de buis los gekregen en legde die naast zijn hoofd neer en keek even kort of het ijzer van de kapotte buis niet naar binnen was geschoten, en hij had het geluk dat het niet zo was. Uiteindelijk kwam hij onder zijn motor vandaan en keek hij recht naar een blondharig meisje dat zo maar uit het niets verschenen was. Nog net had hij opgevangen wat ze zei, hij schudde zijn hoofd. 'Nee, maar toch bedankt. Ik ben toch bijna klaar.' Glimlachte hij naar haar waarna hij opstond en de buis van de grond afnam. Vervolgens liep hij naar zijn gereedschapskoffer en legde de moersleutel daar weer in, daarna nam hij een ijzerdraad en een laspost. Hij knielde even neer en zocht kort naar zijn veiligheidsbril maar die vond hij dus niet. Kort keek hij haar aan en snoof even. 'Ehm, misschien een stomme vraag maar zou ik je zonnebril mogen lenen, of zou je het gat in de buis dicht willen lassen?' Grijnsde hij even waarna hij opstond en even zijn hand door zijn donkere haren haalde waarna hij zijn blik richtte op de tatoeage op zijn linker helft van zijn ribben. Het meisje voor hem was mooi, en als ze nu nog wat van motoren kende was het, het hele pakketje. Maar goed, daar mocht hij niet over gaan nadenken aangezien hij Sawyer had. Maar kijken was niet hetzelfde als bedriegen toch? Ach, hij besloot maar dat hij gewoon zou kijken en er voor de rest niet verder ove zou gaan nadenken. 'Dus wat zeg je ervan?'
Profiel bekijken
Charlene
Prom Queen 2011

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Sleutelen   do mei 12, 2011 6:35 am

'Ehm, misschien een stomme vraag maar zou ik je zonnebril mogen lenen, of zou je het gat in de buis dicht willen lassen?' Dat was een lastige. Niet het feit dat hij haar zonnebril niet mocht lenen, maar lassen was nooit echt haar ding geweest. Meer gewoon sleutelen aan haar scooter als ze daar zin en tijd voor had. Ze gniffelde even en besloot toch haar Prada zonnebril uit haar Chanel handtas aan te geven aan de jongen. ''Ik ben Charlene,'' stelde ze zichzelf voor terwijl ze hem de zonnebril aangaf. Even beet ze op haar onderlip, keek nieuwsgierig naar het ijzerdraad en de laspost. Kon dat wel gewoon hier, dichtbij school? Stel dat er een ander verblind van raakte. Ze haalde even haar schouders op en keek hem weer met een normale glimlach aan. Charlene stond op, zodat ze ietsje meer hetgeen kon bekijken waar de jongen mee bezig was. De motor zag er mooi uit. Een échte Yamaha R6, wist ze. Dat kwam omdat haar vader ook in het motor en scooter vak zag, een echte liefhebber van dat soort dingen. Vandaar dat hij ook een klein verkoopzaakje erbij had als hobby. Vele vaste klanten kwamen daar vaak langs voor informatie, tips en allerlei hebbedingetjes.
Háár Ducati 848 had ze niet van hem gekregen, zelf gekocht bij een andere zaak. Ook een soort van collega van haar vader, maar had zich er veel meer in verdiept. Vandaar dat ze hem ook vertrouwde wanneer ze hem had gekocht. En ze was daar blij mee. Had er nooit spijt van gehad dat ze het prachtding had aangeschaft van haar eigen verdiende geld.

[Ik vind je niet lief! Toen ik de allereerste keer op dat liedje klikte van Lady Gaga, kende ik hem nog niet.. Maar hij klikte gelijk met me xD Dus nu ben ik verslaafd! o.O]
Profiel bekijken
Kenneth

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Sleutelen   do mei 12, 2011 6:52 am

Kenneth nam de bril aan en fronste even. Een echte meidenbril dus. Ze stelde zich voor als Charlene, hij knikte even naar haar en zette vervolgens de bril even op en nam de al verwarmde laspost op en begon vervolgens heel droog te lassen. Met een grijnsje deed hij voort terwijl het zweet hem letterlijk over zijn rug afliep. Dit ging nog een heel raar zicht worden moest iemand hem nu betrappen. Even nam hij zijn shirt van het zadel van zijn motor en hield daarmee de laspost verder vast. Zo beïndigde hij na een tien minuutjes zijn werk en legde de buis op zijn shirt om even af te koelen. Hij draaide zich weer naar haar toe en nam de bril vervolgens af. Zijn gezicht zag buiten waar de bril had gestaan iets zwarter. Het was best een grappig zicht maar goed, hij was er nu zeker van dat niemand hem gezien had en voor de rest kon het hem niet zo heel veel schelen. 'Ik ben Kenneth, en bedankt voor de bril.' Grijnsde hij eventjes naar haar. Kort keek hij naar zijn motor, ja hij was er trots op en dat mocht iedereen weten. De mensen die hier op school zaten en dan zeker zijn vrienden wisten wat zijn motor percies voor hem betekende. Maar goed. 'Je bent hier nog niet lang zeker? Ik heb je nog nooit eerder gezien namelijk.' Sprak hij vriendelijk tegen haar waarna hij even naar zijn iPod toe liep en een ander liedje zocht. Meteen vond hij er eentje van Pink dat zowat perfect bij hem paste: Fucking Perfect. Ja, dat was zijn liedje.
[Dan moet je me juis wel lief vinden.^^]
Profiel bekijken
Charlene
Prom Queen 2011

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Sleutelen   do mei 12, 2011 7:08 am

Het lassen duurde lang, maar dat kon haar niet veel schelen. Het zag eruit dat hij wist wat hij deed, echt een meesterwerk. De lichten deden niet veel pijn aan haar ogen, omdat zij zelf ook een Prada zonnebril op had. Voor reserve had ze er altijd ééntje in haar handtas zitten, meestal haar eigen gewoonlijke bril op.
Na het lassen zag de buis er weer goed uit, zoals ze al had verwacht. 'Ik ben Kenneth, en bedankt voor de bril.' De grijns op zijn gezicht ontging haar niet en werd er zelf ook een beetje ondeugend van, waardoor er bij haar ook één op haar mond kwam te staan. Haar blik bleef langer hangen op de jongen dan op de scooter, vrijwel omdat hij veel leuker dan het zwarte apparaat was. Niet dat ze van plan was om iets met hem te beginnen, ook geen onschuldige flirten. Ze aasde meer op vrienden, ze had contacten nodig nu ze nieuw op deze school was.
Net had ze wel gezellig zitten kletsen in de wiskunde les met Alice, twee jongens en nog wat vriendinnen van haar. Maar ze kon niet al die tijd op één vriendin blijven zitten, dat was haast onmogelijk voor haar. Ze had meerdere leerlingen nodig om haar praatjes kwijt te kunnen. 'Je bent hier nog niet lang zeker? Ik heb je nog nooit eerder gezien namelijk.' Charlene lachte kort, charmant. Vrij snel liep Kenneth naar zijn iPod en zette een ander liedje op, een nummer dat haar gelijk bekend in de oren klonk. Het was ook een bekend liedje, vandaar. Bestond al lang van de celebrity P!nk. Het was een geweldig liedje, mooie tekst, goed verhaal zat er achter. En perfect voor dit moment. ''Ja, dat klopt. Ik ben hier nog maar net een paar dagen, drie.'' Vertelde ze vrolijk, met een glimlach. Haar blauwe ogen keken in de zijne.
Een aantal seconden bleef dit zo, totdat het tot haar doordrong dat ze iets te lang keek en daardoor staarde. Meteen haalde ze haar zonnebril voor haar ogen weg en schoof hem op haar hoofd, mooi op haar blonde haartjes.

[Whaha, vind ik je stiekem ook! xD]
Profiel bekijken
Kenneth

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Sleutelen   vr mei 13, 2011 4:31 am

Kenneth grijnsde even. Hij haalde zijn hand even door zijn haren en wreef even over zijn gezicht waardoor de zwarte vegen wat vervaagde. 'Drie dagen is inderdaad dus nog niet lang. Ken je hier al veel mensen of ben ik degene die je hier nu moet rond leiden?' Sprak hij met een kleine uitdagende grijns op zijn gezicht. Een rondleiding van hem krijgen kon uitdagend wezen, meestal was dat dan door het feit dat hij alles net iets grappiger vertelde of gewoon zijn oude kuren weer eens kreeg. Maar aangezien ze hier al een paar dagen was, zou ze dus waarschijnlijk al het gebouw van school zelf ontdekt hebben. Dus moest ze dan een rondleiding willen in de stad dan werd het op de motor. Even keek hij om toen hij enkele jongens hoorde. Dat waren dus Jake, Remco en Zeno, jongens van het team. Maar dan weer niet van het sterren team waar hij de spits van was. Het waren eerste jaars, mensjes die naar hem opkeken omwille van de prestaties die hij al had al had vericht met het team. Met de aanvoerder van zijn eigen team kon hij het wel goed vinden soms, aar.al waren er natuurlijk gezonde conflictjes maar dat was overal. Kalm stak hij zijn hand op naar hen waarna de jongens weer vertrokken en even een blik wierpen op zijn motor. Met een grijns keek hij weer naar Charlene. 'Dus, kan ik je een rondleiding aanbieden of trek je liever niet op met me?' Vroeg hij met een klein pruillipje aan haar. Al verdween die pruillip al heel snel weer een big smile. Met Charlene zag hij zich vroeger niet echt maatjes worden, maar nu, nu was hij veranderd op een goeie manier en nu ging hij om met iedereen. Dus misschien at er wel een potentiële vriendin in, het zou opzich wel beter zijn dat hij meer vrienden zou krijgen dan dat hij nu niet had.
Profiel bekijken
Charlene
Prom Queen 2011

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Sleutelen   vr mei 13, 2011 5:41 am

De rondleiding die Kenneth aanbood klonk aantrekkelijk. Ze had het nog niet van iemand gehad, niet van Alice of een andere leerling die ze in Santa Monica ontmoet had. Niet dat dat er superveel waren, maar ze was slechts in de stad geweest en het winkelcentrum. Maar dat was half Santa Monica nog niet, dus ze was enorm nieuwsgierig. Twijfelend beet ze even op haar onderlip, maar liet dat snel achterwege toen de jongen haar met een grijns aankeek. Hierdoor kwam er automatisch bij haar ook één op haar mond gevormd, eigenlijk stiekem wel blij dat hij het aanbood om haar een rondleiding te geven. Dat betekende dat hij een fatsoenlijke jongen was, erg sociaal. Iets wat ze wel nodig had, een vriend. 'Dus, kan ik je een rondleiding aanbieden of trek je liever niet op met me?' Betekende de tweede optie iets fouts, of was het gewoon een simpele vraag. Misschien omdat hij een beetje onzeker over zichzelf was, wat ze zich niet kon voorstellen. Zo'n lekkere jongen kon dat toch niet zijn? Achja, ze kon ook niet al te snel conclusies trekken over iemand. ''Als je die rondleiding rond Santa Monica zou willen geven, dan graag!'' Zei ze plezierig, met een glinstering van geluk in haar aquamarine, blauwe ogen. Haar ogen vielen weer op de Yamaha R6 van Kenneth. Zou ze achter op mogen, of zou ze haar eigen scooter moeten halen? Achja, ze vond het niet erg om op haar eigen liefje te rijden, het was een hobby van haar geworden. Een soort vriend, waar ze dag en nacht op kon vertrouwen. Behalve als de tank leeg was. Vertrouwend stond ze op van het bankje en wachtte op antwoord van Kenneth.
Profiel bekijken
Kenneth

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Sleutelen   za mei 14, 2011 1:21 am

Kenneth grijnsde even en knikte. Hij wandelde naar de buis toe en wandelde weer naar zijn motor toe, al snel gennoeg stond het ding er weer helemaal opgemonteerd. Droogjes veerde hij weer over eind en nam hij zijn shirt van zijn zadel af deed dat en deed dat weer aan. Even pulkte hij aan de onderkant van zijn shirt en glimlachte hij. 'Wel, als je wilt kan je achterop.' Sprak hij met een kleine grijns tegen haar. Hij zou zijn helm wel gaan afgeven aan haar moest ze achterop willen, gewoon om haar veiligheid te garanderen. Droogjes zette hij zih al neer op zijn motor met zijn beide voeten nog aan de grond om te zorgen dat hij niet omviel. Even keek hij recht naar de blauwe hemel, de zon viel zo op zijn ogen wat een raar zicht gaf bij hem. Niet veel later kreeg hij plots een mep op zijn kop. Meteen draaide hij zijn hoofd en keek hij recht in de ogen van een van de jongens die in zijn klas zaten, hij gaf hem een simpele stomp terug en gng even kort in gesprek met hem. Het ging over de band en wanneer ze weer zouden optreden. Kenneth haalde simpel zijn schouders op. 'Dat moet je aan Alain vragen, ik ga daar niet over.' Sprak hij kalm tegen hem waarna de jongen weer afdroop met een lang gezicht. Oelewapper ook. Zijn blik keerde weer terug naar Charlene, deze had nog niet gereageerd op zijn woorden. Ergens zag hij haar al wel zelf een motor hebben, geen scooter ding maar echt zoiets als hij zelf had.
[Flut]
Profiel bekijken
Charlene
Prom Queen 2011

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Sleutelen   za mei 14, 2011 3:50 am

'Wel, als je wilt kan je achterop.' Was het antwoord wat ze kreeg op haar vraag van Kenneth. Glimlachend keek ze hem aan, blij dat hij haar toestond om achterop zijn motor te komen. Niet dat ze het erg vond om haar eigen te gebruiken, maar een andere motor voor een keer was ook leuk. Zonder twijfel greep ze haar Chanel handtasje, hing hem een beetje bungelend slordig om haar schouder heen en zat rustig achterop de motor van Kenneth.
Voordat ze konden vertrekken hield een onbekende jongen, voor haar dan, Kenneth op. Blijkbaar kenden ze elkaar, door hun handelingen en taalgebruik. Een teder glimlachje kwam op haar gezicht te staan, wist niet echt wat te zeggen. Vooral omdat het over een band ging, waar ze totaal geen idee van had. Waarschijnlijk door het feit dat dit haar derde dag was hier op Monica High School. Er waren dus blijkbaar ook bands? Een verrassing, dat had ze niet verwacht. Dat kwam omdat ze nog veel te veel haar oude school gewend was, een simpele school zonder echt hoge verwachtingen. Nu ze er weer aan dacht voelde ze weer hoe ze het eigenlijk weer hoe ze het miste, haar oude vrienden, docenten, de onderlinge, gezellige sfeer die er meestal hing en vooral de bekende, oud vertrouwde geur van haar school.
Charlene snoof, toen ze uit haar gedachten werd getrokken en merkte dat ze even kort naar de grond had gestaard. 'Dat moet je aan Alain vragen, ik ga daar niet over.' De kalme stem van Kenneth klonk in haar oren. Wie zou Alain wezen? De 'leider' van de band? Ach, ze zou het hem straks wel vragen. Wanneer Kenneth naar haar keek, gaf ze hem een vriendelijke glimlach, terwijl ze vanuit haar ooghoeken de jongen een soort van 'teleurgesteld' zag weglopen. Niet wetend echt of hij baalde van het feit dat de band al een lange tijd niet meer had opgetreden of gewoon al een slechte dag of iets had. Stilzwijgend haalde ze haar schouders op en richtte haar ogen al gauw naar de jongen die voor haar zat, de motor leidde.
Profiel bekijken
Kenneth

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Sleutelen   za mei 14, 2011 6:00 am

Kenneth keek haar droogjes aan en nam de helm van zijn stuur af en zette die heel droog op haar hoofd. 'Als je mee rijdt met mij, dan zet jij hem maar op.' Kenneth keek haar met en kleine grijns aan en viste vervolgens zijn sleutels uit zijn broekzak. Hoewel hij toch nog eerst afstapte. Hij wandelde naar zijn iPod toe en stak die in zijn zak, de boxen daarmee liep hij even naar binnen om die bij de balie af geven. Niet veel later kwam hij alweer buiten en ging hij heel droogjes weer terug op zijn motor zitten en startte het beestje. Een brullend geluid kwam eruit toen hij even gewoon gas gaf. Alles klonk nog gezond, dus hij had dus ook iets van een monteur in zijn lichaam zitten. Al gauw genoeg zette hij zijn beide van de grond af en reed hij verder. 'Waar wil je eerst heen?' Vroeg hij nog aan haar. Ze reden nog niet hard omdat hij momenteel nog op de grond van de school was en daar kon hij niet door vlammen zoals hij altijd deed. Charlene zou geen schrik hebben op een motor dat was al wel zeker voor hem. Voor even keek hij naar de snelheid waarmee hij reed, nog geen dertig kilometer per uur, momenteel dus nog de toegestane snelheden hier. Al snel genoeg was zijn blik weer op de weg voor hem gericht en wachtte hij kalm af op een reactie van het meisje dat achterop zat bij hem.
[Snorry]
Profiel bekijken
Charlene
Prom Queen 2011

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Sleutelen   za mei 14, 2011 11:31 pm

De helm die Kenneth van zijn stuur af haalde was voor haar bedoeld, ter bescherming. 'Als je mee rijdt met mij, dan zet jij hem maar op.' Ah, zo ging het dus. Ach, ze kon er meeleven. Zelf droeg ze niet vaak een helm op haar eigen scooter, maar dit was een ander geval. Kenneth zijn motor, zijn regels. Charlene nam de helm aan, bleef rustig zitten toen Kenneth nog even naar binnen liep voor zijn boxen. Ondertussen gooide ze haar blonde haren naar achteren zodat ze de helm beter op kon zetten en haar haar niet verder in de weg zat tijdens het rijden. Handig zette ze hem op haar hoofd en klikte hem soepeltjes vast, terwijl ze zag dat de jongen alweer terug kwam om zo op zijn motor te zitten. Vlug vertrokken ze al, terwijl ze ondertussen zijn middel vasthield. 'Waar wil je eerst heen?' Klonk zijn stem, die goed verstaanbaar was. ''Ehhm,'' mompelde ze zachtjes, aangezien ze niet echt veel plekken wist waar ze heen konden gaan. Behalve dan de stad, het winkelcentrum en het strand dat ze in een foldertje had gezien, wanneer ze met het busje van haar vader hierheen werd gebracht. De bus was wel nodig geweest, vooral om haar scooter en bagage te vervoeren.
De Pier leek haar wel wat, vooral omdat het een mooie plek was tijdens zonsondergang. Al was dat natuurlijk nog lang niet aan bod, het was en bleef een prachtige plek. ''Dat is aan jou de keus, jou motor, jou regels.'' Bij die zin grijnsde ze. Het klonk droogjes, grappig. ''Maar als je er zo op aandringt... Dan misschien de Santa Monica Pier?'' Vroeg ze liefjes, misschien dat hij op haar antwoord in ging of toch zijn eigen route nam naar een welbekende plaats voor hem.
De wind die haar haar naar achteren blies voelde fijn. Het streelde langs haar lichaam heen, vooral doordat de meeste wind door Kenneth werd tegengehouden. Ze gingen harder, veel harder dan dat zij gewoonlijk op de weg reed met haar scooter. Maar het voelde goed, vertrouwelijk. Ze wantrouwde hem niet, totaal niet. Misschien door het feit dat hij zo'n goede indruk had gemaakt op haar. Of gewoon dat ze het gewend was. Vaak had zij ook met vol gas op haar scooter gereden, maar vooral op grote snelwegen. Waar het ook mocht of waar ze gewoon los wou gaan.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Sleutelen   

Sleutelen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica High School :: Outside-
Ga naar: