IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Aliens exist... Jammen op gitaar.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Aliens exist... Jammen op gitaar.   vr jun 24, 2011 4:17 am

Tim's favoriete liedje Aliens Exist - Blink182. Hij had er zin in om het te spelen op zijn bijna gloednieuwe gitaar, die een snaar mistte... Die had hij namelijk kapot gespeeld dus ging hij er eerst een nieuwe op monteren. Hij deed dat met heel veel voorzichtigheid zodat hij niets meer kapotmaakte. Hij grijnsde eenmaal het gedaan was en dan stak hij de stekker van zijn versterker in. Hij stak zijn gitaar in een van de poorten van de versterker en hij koos hetgene wat het beste bij het liedje pastte voor de toon van de gitaar. Dan begon hij een paar beginnoten te spelen. Dit deed hij vaak op de flat roof, jammen op zijn gitaar. Hij grijnsde, begon te spelen en imiteerde de stem van Tom DeLonge, de leadzanger, wat hij vrij goed kon. "Hey mom there's something in the backroom. I hope it's not the creatures from above. You used to read me stories. As if my dreams were boring. We all know conspiracies are dumb.". Hij zat er al helemaal in maar wat hij niet opmerkte was dat hij publiek had. Hij speelde gewoon verder: "What if people knew that these were real. I'd leave my closet door open all night. I know the CIA would say. What you hear is all you say. I wish someone would tell me what was right.". Hij stopte omdat hij eindelijk doorhad dat er iemand achter hem stond. Hij grijnsde lichtjes "Ik heb fans! Oke dat was even pure sarcasme. Haha, ja sorry dat ik hier gitaar sta te spelen en te janken zoals een kat." Hij begon te lachen en hij trok de stekker uit het stopcontact en hij haalde de stekker van de gitaar uit de versterker en rolde beide kabels op. "Ziezo geen overlast meer"zei hij al lachend
Terug naar boven Ga naar beneden
Duke

Profiel
Naam: Duke Wiliams
Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Aliens exist... Jammen op gitaar.   za jun 25, 2011 7:21 am

Duke rekte zich langzaam uit en opende zijn ogen. Hij was blijkbaar in slaap gevallen op de bank. Hij had dan ook een lange reis achter zijn rug gehad en veel saaie informatie moeten verwerken wat vrij slaap verwekkend was. Hij gaapte even en stond op, hij moest nu niet gaan slapen anders zou hij vannacht niet meer slapen. Hij liep naar het aanrecht en gooide wat koud water in zijn gezicht en schudde zijn hoofd, dat zou hem wel helemaal wakker maken. Hij zou eens kijken wat er allemaal te doen was hier. Toen hij de deur achter zich had gesloten deed hij de sleutels in zijn zak netzoals zijn handen. Hij slenterde nieuwsgierig de trap op naar de flatroof toen hij muziek hoorde. Wat hij aantrof was vrij vermakelijk, een jonge die bizar goed kon gitaar spelen en zijn zang was ook niet echt slecht. Duke baalde ervan dat hij zijn camera niet bij had, hij vond het echt een goed gezicht en goed voor zijn 'documentaire' over wat muziek met je deed. Veel mensen vonden dat hij goed was in filmen, netzoals in dansen maar dat doet hij nou niet meer, maar hij zette nooit door. De jonge verontschuldigde zich voor de 'overlast'. "Overlast, dat was goed, van mij mag je door gaan" zei hij met een vriendelijk knikje. Hij was daar heel eerlijk over eigenlijk was hij altijd wel eerlijk.
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Aliens exist... Jammen op gitaar.   di jun 28, 2011 9:34 am

Tim keek met ongelovige ogen naar de jongen die zei dat hij goed was en hij grijnsde "Nog een nummertje dan?". Hij begon zo'n ongelooflijke grote grijns op te zetten dat het haast eng was. Hij stelde zijn muziekinstrument snel terug op, plugde zijn gitaar in de versterker, stak de versterker zijn stekker in het stopcontact. Hij nam zijn gitaar en begon: dit liedje te spelen. Na de intro begon hij te zingen "It's allright to tell me what you think about me. I won't try to argue, or hold it against you. I know that you're leaving, you must your reasons. The seasons are calling and you're pictures are falling down". Hij ging helemaal op in het liedje. Nadat hij alles zowat gezongen had en zijn eindtoon op zijn gitaar had gespeeld keek hij nieuwsgierig naar de jongen. Hij glimlachte vriendelijk en deed zijn gitaar uit om ze tegen de versterker te zetten. "Zo wat vond je?" hij lachte " ik zal er nog eentje spelen" voegde hij er met een grijns aantoe. Hij nam weer zijn gitaar, hij kon nooit een seconde stilzitten dus dat was een gewoonte, een seconde gitaar weggezet en hij had ze weer vast. Hij begon de begintonen van Blink 182 - Dumpweed te spelen. Dan begon hij weer te zingen " It's understood, I said it many ways. Too scared to run, I'm too scared to stay. I said I'd leave, I could never leave her. And if I did, you know I'd never cheat her. But this I ask it's what I want to know. How should you feel if I should choose to go.". Na het 2 minuten 26 seconden durendende liedje keek hij met zelfvoldane ogen naar zijn teer geliefde gitaar. En daarna een blik op de jongen.
Duke

Profiel
Naam: Duke Wiliams
Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Aliens exist... Jammen op gitaar.   wo jun 29, 2011 8:44 am

Duke keek kalm en een beetje duf naar de jonge die hem ongelovig aan keek. Hij had soms een hekel aan mensen die hun eigen talent niet konden, of niet wouden. Zelf wist hij dat hij kan dansen, zonder op te scheppen, maar hij deed het niet meer. Niet omdat hij niet meer wou maar omdat hij niet meer kon, hij kon niet nog meer pijn en verdriet aan. Terwijl de jongen verder ging met gitaar spelen liet Duke zich op een zitzak vallen en staarde even naar het uitzicht. Toen de jongen klaar was met het ene liedje ging hij snel over naar een volgende. Duke moest lachen want het was zo typisch. Toen hij stopte en een blik op hem bracht. Klapte Duke enkele tellen in zijn handen en zei. Ïk dacht maar 1 nummertje" met een glimlach.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Aliens exist... Jammen op gitaar.   

Aliens exist... Jammen op gitaar.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Flat Roof-
Ga naar: