IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Hide and seek~

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kat

Naam : Heleen but you can call me Hellz x

Profiel
Naam: Katheryn Delnore~
Partner: Love is just a fucked up feeling~
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Hide and seek~    zo maa 18, 2012 5:12 am

Vuurrood haar draaide zich rond haar vingers wanneer Kat haar hand afwezig door haar haar haalde om het voor een tijdje uit haar gezicht te houden. Zoals practisch elke dag die ze hier al had gehad was het warm geweest maar nu de avond al een tijdje gevallen was stak een koudere bries op die een korte rilling door haar lichaam stuurde maar ze negeerde het en stapte in een trage pas gewoon door. Misschien  had ze dan toch maar een vest ofzo moeten zoeken daarstraks ? Nu liep ze hier nog gewoon rond in een jeansshortje met versleten nylons, een een topje met een te groot geruit hemd erover en afgetrapte vans aan haar voeten. Ach Kat was wel wat meer gewoon, een beetje koude zou haar nog niet terug naar huis krijgen, ze had geen zin om in haar donkere kamer te blijven zitten, zeker niet s'nachts. Twijfelelend draaide ze nog een hoek om, ze wist hier nog steeds nergens de weg maar hat was hier gewoon een doolhof van donkere straatjes. Uiteindelijk kwam ze op een iets bredere straat uit en besloot die even verder te wandelen, haar rugzak rammelde met al de rommel die ze erin had zitten maar hij was niet echt zwaar dus hing hij maar over éen schouder. Misschien in deze gure buurt zou er zo iemand me weg kunnen lopen, maar die zou er later niet goed van zijn als Kat hem te pakken kreeg. Even dacht ze de weg te herkennen, maar dat gevoel verween weer als rook in de wind. Het zou nu toch wel  eens tijd worden dat ze haar weg hier zou vinden, hoe lang was ze hier al like, 2 weken ofzo. Eerst dacht ze dat het hier verschrikkelijk was maar deze stad  was nog wel lachen eigenlijk, haar school daar was ze toch nog maar drie-vier dagen geweest en ze had hier alles wat ze nodig had, en geen ouders om haar de les te spellen. Kat hoefde zich nergens nog zorgen over te maken, ookal deed ze dat toch al niet echt. Vroeg of laat zouden haar ouders toch wel een brief van school ofzo krijgen dat ze weer aan het skippen was, maar veel zou het niet uitmaken. Moesten haar ouders haar toch iets willen maken konden ze alleen even kwaad bellen, ze zouden toch nooit de moeite nemen om echt naar hier te komen. Eigenlijk het enige waar ze nog goed voor waren was het geld dat ze haar opstuurde, moest dat er niet zijn was ze al lang weggelopen. In gedachten verzonken stapte ze verder en pas na een tijdje had ze door dat een stuk of vijf gasten op een iets tragere pas met haar meewandelden. Kat keek ze ongeïntereseerd even aan en stopte met stappen toen ze hun mond opetrokken. "Hallo daar ?" zei de grootste schijnheilig en stapte dichter naar haar toe, vast weer de leider ofzo. "Ook Hallo" antwoorde Kat onverschillig en ze keek omhoog naar de gozer die zo ongeveer drie koppen groter was dan haar,maar ze was niet echt bang van hem "mag ik vragen waarom jullie mij even stalken?" vroeg ze op een even droge toon als voordien en keek even hoe de rest van de groep in een lach uitbarstte die vrij snel terug uiststorf. "Oh gewoon we vroegen ons af wat een klein meisje als jij hier in deze donkere buurt deed, weetje het kan hier bet gevaarlijk zij" zei de leider nog even scheinheilig en Kat deinsde een beetje achteruit wanneer hij nog dichter naar haar toe stapte en ze bijna tegen de met grafitti bekladde muuraanstond. "We dachten dat we wel even plezier met je konden hebben" grinnikte hij vals en kat kon een kreetje niet onderdrukken wanneer hij haar hard tegen de muur drukte en haar schouder stevig vast nam waardoor ze een paar centimeter van de grond werd getild en haar rugzak rammelend op de stenen neerviel. Kat schoot zacht in paniek maar probeerde haar hoofd koel te houden ookal raakten haar voeten de grond niet meer."Oh dat dacht ik niet" sprak ze kwaad en ze strapte zo hard ze kon tussen de benen van haar aanvaller waarna die kermend in elkaar kromp en haar wel los moest laten. Zonder na te denken griste Kat haar rugzak van de grond en zette het op een lopen, woeste kreten gevolgd door zware loopstappen achtervolgde haar en zette haar aan om nog sneller te gaan. Adrenaline stroomde door haar lichaam wanneer ze straat na straat insloeg om hen af te schudden ,maar ze waren niet zo snel van plan om haar te laten gaan. Toch werden hun stemmen stilaan zachter en wist ze dat ze een voorsprong aan het opbouwen was. Toch vertraagde ook haar pas, ze raakte uitgeput en veel langer zou ze het niet meer volhouden. Na nog een hoek te hebben om geslagen knalde ze bijna tegen iemand aan, ze was echt bekaf rennen kon ze niet meer ze had geen keuze. "Snel verstop mij" zei ze verwilderd en ze dook achter de persoon door en maakte zich nog kleiner dan ze al was. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Deacon

Profiel
Naam: Deacon Moss
Partner: free
Vereniging: /

BerichtOnderwerp: Re: Hide and seek~    ma maa 19, 2012 8:50 am

Met grote teugen zat Deacon al de hele dagen de ene na de andere sigaret te roken. Het was leuk in deze buurt, veel beter als in dat slome dorpje van hem. Daar werd je direct gepakt als je iets mis deed, alhoewel dat waarschijnlijk ook voor een groot deel gewoon kwam doordat er maar een paar mensen op het 'verkeerde' pad zaten in een gehucht waar iedereen iedereen kende... Maar hier was het beter, veel beter... Vanochtend hadden hij iemand afgerost, een klein nerdje met een flinke hoeveelheid lunchgeld, en met de opbrengst was hij naar een dealer gestapt en had een kleine voorraad wiet en sigaretten gekocht tegen een zeer laag 'vriendenprijsje'. Jammer genoeg al bijna allemaal opgerookt.

Twee smerissen in de namiddag hadden zijn dag wel zo'n beetje verpest. Ze hadden een pak sigaretten en wat wiet afgenomen, niet echt een groot verlies dus. Gelukkig niet, hij had voor ruim vijftig euro gekocht! Misschien moest hij maar eens een eigen zaakje opstarten zodat hij op een eerlijke manier geld kon verdienen. Hij kenden genoeg mensen die door een eigen zaakje stinkend rijk waren geworden...

Opeens vloog iets rood voorbij. Zijn ogen zochten al naar de smijter toen hij besefte dat het een bos haar geweest was. "Snel verstop mij!" werd hem gezegd. "Dat zal je wat kosten..." Opzettelijk langzaam streek hij met zijn vingers langs zijn kin. De sigaret viel er van tussen. "Verdomme!" schreeuwde hij. Daarna kalmeerde hij direct weer. Dit meisje was half in paniek, zo leek het toch, en daar zou hij zijn geld uit slaan. Hij had wel zin in een knokpartij, zeker als die wat opleverde, en met een mes en boksbeugel op zak en zijn ruime twee meter en breedgeschouderde zelf, zat de kans dat hij verloor er waarschijnlijk toch niet in. Voor de zekerheid schoof hij toch maar al zijn vingers door de ringen van de boksbeugel in zijn linkerbroekzak. Zo, die tijd zou hij alvast niet meer verspillen.
Profiel bekijken
Kat

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Hide and seek~    di maa 20, 2012 5:52 am

Nadat ze een beetje bekomen was van het lopen en haar ademhaling terug naar een normaal tempo was gegaan zag Kat pas duidelijk de breedgeschourderde kerel die zo ongeveer een halve meter boven haar uittorende waar ze achter was gedoken, hij zag er niet echt behulpzaam uit met zijn kortgeschoren haar en een blik vol profijt op zijn gezicht. De geur van sigaretten verleidde haar om er zelf ook een op te steken maar ze wist dat dit geen goed moment was en ze onderdrukte de drang ernaar en beet op haar lip. Kat had vrijwel meteen door dat ze de verkeerde kerel om een gunst had gevraagd ."Dat zal je wat kosten..." zei hij en zijn vingers gleden traag over zijn kin wat ervoor zorgde dat zijn sigaret ertussenuit glipte. Kat kon een spottende grinnik niet onderdrukken wanneer hij kwaad vloekte om zijn blunder maar zichzelf vrij snel herstelde. Even spitste ze haar oren en met een kleine zucht van opluchting merkte Kat dat ze de groep niet meer hoorde, maar nu zat ze hier met een ander probleem aan haar been. En ze verwachtte niet echt dat de gast voor haar haar snel zou laten gaan voor hij had wat hij wouw, maar geen enkele knalrode haar op haar hoofd dacht er ook maar aan om hem dat te geven."Wow ook behulpzaam ze ? Zelfs geen kleine meisjes in nood meer helpen ? Schaam je kerel" zei ze terwijl ze uitdagend haar lippen tuitte en omhoogkeek naar de boom die vanst van plan was om haar ineen te gaan kloppen . "Spijt me om te zeggen dat ik zelf al alles heb opgedaan, ik heb niets om je te geven" zei ze daarna onverschillig en draaide zich al half van hem weg om door te stappen door de donkere straten van Santa-Monica. Eigenlijk was het nog niet eens zo zwaar gelogen, ze had vrijwel al haar geld gisteren opgedaan in copa sinds ze daar een paar goede zaakjes had kunnen doen, en de rest stak al lang in sigaretten en drank. Haar hand sloeg zich om de riem van haar rugzak die nog steeds vrolijk rammelde bij elke beweging als bewijs dat ze toch nog wel wat bij zich had. Ookal was haar rugzak Nu gewoon gevuld met bijna lege spuitbussen en sigaretten. "Pech voor jouw niet? Maar ik ben er ook eens vandoor, nice je ontmoet te hebben random gozer" zei ze droogjes toen ze zich nu omdraaide. Iets in haar hoofd wist dat ze niet zomaar, zo snel zou wegkomen maar ze trok er zich vrij weinig van aan, ze kon alleen maar proberen niet ? 
Profiel bekijken
Deacon

Profiel
Naam: Deacon Moss
Partner: free
Vereniging: /

BerichtOnderwerp: Re: Hide and seek~    di maa 20, 2012 11:23 pm

"Wow ook behulpzaam ze ? Zelfs geen kleine meisjes in nood meer helpen ? Schaam je kerel!
Spijt me om te zeggen dat ik zelf al alles heb opgedaan, ik heb niets om je te geven. Pech voor jouw niet? Maar ik ben er ook eens vandoor, nice je ontmoet te hebben random gozer"
Deacons ogen vernauwden toen hij haar spottend hoorde lachen. Hier zou hij haar niet mee laten wegkomen. "Niets om te geven he? Ik was even vergeten dat er in je rugzak alleen maar rollen toiletpapier zat!" antwoordde hij zo sarcastisch mogelijk. Dat geklingel leek verdacht veel op blikjes. Misschien wel wat redbul of bier. Bij iemand die zich hier waagde verwachtte hij geen frisdrank. "Luister dammetje, ik weet niet wat er achter je aan zit, maar ik vermoed een of ander groepje overvallers. En alleen kan je daar niet tegen beginnen. En als je niet dokt, kan het zijn dat ik je gewoon naar hun breng zodat zij met je kunnen doen wat ze willen. En ik doe het echt!" voegde hij er nog sissend aan toe. "Dus, wat denk je ervan?"
Profiel bekijken
Kat

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Hide and seek~    vr maa 23, 2012 4:01 am

Kat had gelijk gehad, ze was nog niet van deze kerel af. "Niets om te geven he? Ik was even vergeten dat er in je rugzak alleen maar rollen toiletpapier zaten." hoorde ze hem op een sarcastische toon zeggen maar Kat had niet eens zin maar om naar hem te luisteren, dus stapte ze onverschillig door alsof ze hem niet gehoord had. Toch vertstijvde ze wanneer hij door ging."Luister dametje, ik weet niet wat er achter je aan zit, maar ik vermoed een of ander groepje overvallers. En alleen kan je daar niet tegen beginnen. En als je niet dokt, kan het zijn dat ik je gewoon naar hun breng zodat zij met je kunnen doen wat ze willen. En ik doe het echt!" klonk het sissend "Dus, wat denk je ervan?". Geïriteerd draaide ze zich terug om en keek de gast terug aan. ze kon de groep niet meer horen dus ze ging ervanuit dat ze het hadden opgegeven, maar wat als ze er nog wel waren ? En wat als die gast hen misschien zelfs kende ? Zoals hij eruit zag kwam hij wel vaker in buurten als deze."Ik heb al gezegd dat er niets heb ! Mijn zak zit gewoon vol rommel en dat is alles !" zei ze verhit wanneer ze haar geduld begon te verliezen. Waarom liet deze gast haar niet gewoon met rust? En hij dacht haar nog even te kunnen berdreigen ook? Weer luisterde ze even aandachtig of ze nog geroep van de groep kon horen, maar ze hoorde hen niet meer, het enige waar ze zich dan nog zorgen over hoefde te maken was de gast voor haar. Kat kon wel rake klappen verkopen als gevolg van al meerdere gevechten waar ze al in verwekt was, maar tegen een reus als hem zou ze het wel lastiger gaan krijgen. Even dacht ze aan het mes dat altijd tegen haar onderbeen verstopt was, als ze wouw kon ze het er in twee seconden uitgrissen  maar het leek haar niet zo'n goed idee om hem ook te gaan bedreigen, hij zou vast ook nog wel ergens wapens zitten hebben. 
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hide and seek~    

Hide and seek~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Buiten Santa Monica :: South Central-
Ga naar: