IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Chillen...

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tylor

Profiel
Naam: Tylor Stinson
Partner: ...
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Chillen...   ma jan 03, 2011 9:15 am

Tylor lag met een mp3 speler in zijn oren op een ligbed. De zon tintelde op zijn huid. Hij luisterde naar wat Chris Webby. Een rapper voor wie hij veel respect had en daarnaast waren zijn tracks heerlijk om naar te luisteren. Dankzij de muziek sloot hij de andere geluiden uit. Hiertoe hoorde vogels, andere mensen die kletsen en andere zooi waar Tylor liever niet naar luisterde. Hij pakte zijn telefoon om Regina eens te sms'en. Veel gezelliger om met haar te chillen dan alleen te chillen. Hij smsde dit naar Regina:
Ik ben op dit moment veelste jaloers op je. Zou veel gezelliger zijn als je op het flat roof komt om gezellig mee te chillen.
Greetz, Tylor.

Hij verzond het bericht. Terwijl hij zijn oortjes uitdeed. De muziek was toch afgelopen. Hij ging zitten en pakte een cola. Coca Cola om precies te zijn en niet die pepsi shit. Hij nam een slok en keek om zich heen. Het was niet heel druk besefte hij zich. Daarna liep hij naar de rand van het dak. Hij keek voor zich uit. Hij zag allemaal kleine mannetjes lopen. Het was grappig hoe sommige worstelde met hun veelste zware tas. Dat kon zelfs Tylor zien vanaf deze hoogte. Hij nam daarna weer een slok en ging toen in een zit zak zitten. Wachten op een antwoord van Regina. En hopelijk kwam ze zodat hij tenminste iemand had om tegen te praten. Met deze gedachte nam Tylor nog een slok van zijn cola tot de cola eenmaal op was. Toen zocht hij een prullenbak en probeerde hij het cola blike erin te gooien. Hellaas, hij stuiterde op de rand en viel daarna van de prullenbak recht op de grond. Nou volgende keer beter dan maar. Hij zag daarna een vogel die lande op de prullenbak. Zijn bek ging in de prullenbak, zoeken naar de restjes van de leerlingen, maar kennelijk vond de vogel niks eetsbaar en steeg weer op en vloog een stukje en ging daarna schuin tegen over Tylor zitten. Nu zocht hij hier naar voedsel. En de vogel vond het. Een frietje! De vogel at het vlug op en vloog weer weg. Toen hoorde Tylor iemand naar het dak komen...

(Alleen met toestemming van mij of Regina posten Angel )
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Regina

Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

BerichtOnderwerp: Re: Chillen...   di jan 04, 2011 5:08 am

Voor de tweede keer in deze week werd ze door een jongen naar de Flat Roof geroepen, hoe orgineel?
Ik ben op dit moment veelste jaloers op je. Zou veel gezelliger zijn als je op het flat roof komt om gezellig mee te chillen. Greetz, Tylor. stond er in het sms'je die ze vijf minuten geleden had gekregen toen ze in haar kamer liep. Ze was nu van plan hem terug te sms'en, want het kon geen kwaad er even heen te gaan toch? "Ik kom eraan dude, nog heel eventjes geduld. XOXO ~" stond er in haar sms en ze drukte op 'verzenden'. Na enkele seconden liet haar iPhone weten dat hij verstuurt was en ze stopte haar mobiel weer in haar tas die op de bank lag. Snel liep ze nog even naar de spiegel en vond dat ze er nog gewoon mee door kon. Ze deed haar haar nog even goed, trok haar korte jurkje recht en pakte haar tas van de bank. Ze schoot met haar voeten in haar hakken en ze was er klaar voor. Tevreden stapte ze de kamer uit en sloot de deur achter haar. Met rustige, heupwiegende passen liep ze naar de lift waarmee ze naar de Flat Roof ging -die ook wel het dakterras werd genoemd-. Ze liet aan de lift weten dat ze naar verdieping vier wou en het ding kwam in beweging. Tenminste wat luxer dan die eindeloze trappen te volgen, zo was ze er ook nog eens veel eerder. Wel wou ze drie pond kwijt, maar dat deed ze door andere dingen, bijvoorbeeld door dingen te eten die alleen maar minder dan 30% calorieën bevatten. De liftdeuren gingen open en ze stapte het dakterras op en zag alsnel Tylor aan de andere kant van de plek staan. Ze liep naar hem toe en tikte hem op zijn schouder en glimlachte naar hem. "Tada, en daar ben ik dan." zei ze tegen hem en ze hield haar hand door haar haar.
Profiel bekijken
Tylor

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Chillen...   di jan 04, 2011 6:47 am

Tylor voelde zijn telefoon trillen. Hij had hem op trillen staan want leraren bleken het niet zo leuk te vinden als er een muziekje was in de les plotseling. En Tylor wilde zich voor deze keer best aanpassen. Tenslotte was hij anders zijn mobiele telefoon kwijt en dat vond Tylor weer niet zo leuk. Hij opende zijn telefoon en las het sms'je van Regina. Ze zei dat ze er zo aan zo komen maar hij nog even geduld moest hebben. Dus keek Tylor weer over het dak. Nu waren er meer vogels gekomen, zoekend naar frietjes en broodjes. Die waren er wel genoeg te vinden. Zoals tieners eten kwamen er veel dingen op de grond. Na dit schouwspel stond Tylor op. Hij ging weer kijken naar beneden. Kijken of hij Regina zag lopen. Maar dat zag hij niet. Tylor zag wel drie blondjes, vijf dudes, vier brunettes, één roodharig meisje en een dikke kale leraar. Opeens voelde hij iemand op zijn schouder tikken. Hij draaide zich om en zag Regina. Ze glimlachte en vertelde hem dat ze er was."Yeah, Regina is hier."Zei Tylor ook met een glimlach. Hij zag dat Regina haar hand door het haar hield. Hij liep daarna na een koelbox achtig ding. "Ik heb een six-pack cola hierin gedaan, en drie fanta blikjes. Dus toevallig interesse in een verkoelend drankje?"Zei Tylor terwijl hij een nieuwe cola blikje eruit pakte. Het six-pack cola, tenminste het waren zes blikjes dus vond Tylor het ook een six-pack, was afgenomen tot drie blikjes cola. "Zo, nu begint de jaloersheid ook iets aftenemen."Zei Tylor met een grijns en een beetje plagerig terwijl hij op een ligbed ging zitten. Er was nu een klein windje merkte Tylor op. Het zorgde voor een zacht verkoelend briesje door zijn haren.
Profiel bekijken
Regina

Profiel
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3

BerichtOnderwerp: Re: Chillen...   di jan 04, 2011 7:18 am

Ze zag hoe Tylor naar beneden keek, om mensen ofzo te spotten. Ze wachtte tot hij haar door had en alsnel had hij haar opgemerkt. Nogal logisch als ze achter hem stond en op zijn schouder had getikt, maarja. "Yeah, Regina is hier." zei hij tegen haar en ook hij glimlachte. Het zonnetje scheen lekker maar ook een windje was hier te voelen op het dak. Ze waren ook op een best hoge hoogte, dus hier was ook alles veel kouder en winderiger dan daar beneden waar ze net was geweest. Haar haar werd door de windvlagen ook af en toe meegevlogen maar als de wind ging liggen kwam het weer netjes op haar schouders te liggen. "Ik heb een six-pack cola hierin gedaan, en drie fanta blikjes. Dus toevallig interesse in een verkoelend drankje?" vroeg hij haar terwijl hij naar zo'n koelbox dinges liep en er een blikje cola eruit haalde. "Lekker, doe maar een cola'tje." zei ze tegen hem en ze glimlachte naar zijn richting. "Zo, nu begint de jaloersheid ook iets aftenemen." zei hij plagerig en met een grijnsje rond zijn lippen. Ze keek hem ook plagend aan en trok haar wenkbrauw omhoog. "Da's fijn voor je zeg. En trouwens, waarom haal je mij erbij? Amestigon is een jongen, of ben ik gewoon te goed?" vroeg ze hem en ze grijnsde naar hem. Ook zij pakte nu een blikje uit het koelboxgebeuren en ging naast het ligbed waar hij op zat zitten. Ze trok haar jurkje -die al zo kort was- wat meer naar beneden en ging toen zitten. "En nog wat belangrijks wat je moet vertellen of nieuws?" vroeg ze hem en ze opende haar blikje en nam er een slokje uit.
Profiel bekijken
Tylor

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Chillen...   di jan 04, 2011 7:49 am

Regina pakte zelf een blike cola waardoor hij het niet hoefde te geven wat hij eigenlijk wel van plan was. Nadat hij iets plagerigs ging Regina ook plagerig kijken en trok haar wenkbrauw op. Ze vroeg waarom zij erbij gehaald werd en niet Amestigon."Nou daar heb ik twee redenen voor. Één, heette hij amestigon? Echt? Wist ik nog niet. Twee, ja omdat je zo geweldig bent. En wie wil hier nu niet even chillen. Dacht dat je dat wel fijn zou vinden met je drukke leven."Zei Tylor tegen Regina. Terwijl hij terug grijnsde aangezien Regina ook had gegrijnst tijdens die zin. "Pfff... iets belangrijks. Nou ja, ik sms'te een blondje om met me te komen chillen. En weet je wat ze deed? Ze kwam nog."Zei hij ook wel plagerig. "En jij? Nog iets gedaan? Met vriendinnen rond gehangen ofzo? Tenminste die heb je toch wel? Of ga je gewoon alleen dronken door het leven en probeert iedere vent die je tegen komt te versieren?"Zei Tylor met een grijns waarna hij een slok nam van zijn cola. Na zijn slok zette Tylor het blikje cola op de grond. Toen hij veroverboog om de cola wegtezetten liet hij hiermee een vogel schrikken, die vlug wegvloog richting een boom naast het gebouw. Hij moest toen ook even aan het, gelukkig, korte rokje van Regina denken. Het was altijd fijn als dames iets korts aan deden. Toch beter dan die lange broeken en sweaters die alles bedekte. Daarna boog hij weer terug in zijn zit houding en keek Regina aan om het antwoord op zijn vraag te horen.
Profiel bekijken
Regina

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Chillen...   za jan 08, 2011 5:41 am

."Nou daar heb ik twee redenen voor. Één, heette hij amestigon? Echt? Wist ik nog niet. Twee, ja omdat je zo geweldig bent. En wie wil hier nu niet even chillen. Dacht dat je dat wel fijn zou vinden met je drukke leven." Had hij geantwoord en ze grijnsde even naar hem. "Wist je dat niet? Nah, hij heet dus Amestigon. En fijn dat je er ook zo over denkt, dat ik dan geweldig ben hè?" zei ze tegen hem en het grijnsje rond haar mond werd iets breder. "Pfff... iets belangrijks. Nou ja, ik sms'te een blondje om met me te komen chillen. En weet je wat ze deed? Ze kwam nog." "Als er iets te beleven valt ben ik er wel hoor. Dat blondje doet alles seriously." zei ze en ze stak haar tong even plagerig uit. "En jij? Nog iets gedaan? Met vriendinnen rond gehangen ofzo? Tenminste die heb je toch wel? Of ga je gewoon alleen dronken door het leven en probeert iedere vent die je tegen komt te versieren?" klonk het weer vanaf zijn kant en nadat ze een slokje van haar cola het genomen antwoordde ze. "Of ik iets gedaan heb? Zoveel, maarja, dat is niet voor jou oortjes bestemd hoor." zei ze met een plagerig en uitdagend grijnsje rond haar gelipglossde lippen. "En ofcourse heb ik vrienden, wat denk jij dan? En ik probeer niet iedere vent te versieren dat moeten hun maar doen niet?" zei ze nog, antwoordend op zijn laatste stukje. Ze nam nog een slokje van haar cola waarna ze het blikje naast haar neer zette. Ze sloeg haar ene been over de andere en haalde haar hand door haar haar. Het was hier best gezellig toch?
Profiel bekijken
Tylor

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Chillen...   za jan 08, 2011 6:38 am

"Tja, ik kan toch niks anders over je denken."Zei Tylor als antwoord op haar eigenlijk waarschijnlijk retorische vraag. "Ow dat is mooi. Dan weet ik dat ook weer. Hoewel soms is het ook fijn om even niks te doen."Zei Tylor op haar zin dat het blondje alles deed. "Niet voor mijn oortjes? Damn, nu wil ik het al helemaal weten. Mijn oortjes zijn best sterk hoor.."Zei Tylor met een grijns terug. "Ik probeer niet zoveel te denken, ik dacht dat je dat nu wel had gemerkt?"Zei Tylor op haar opmerking dat ze wel vrienden had. "Laat de mannen maar weer het werk doen.."Zei Tylor toen ze zei dat de mannen haar moesten versieren. Hij nam nog een slok van zijn cola. Terwijl Regina haar ene been over haar andere been deed.

-Ben even ernstig inspiratieloos O.o-
Profiel bekijken
Regina

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Chillen...   za jan 08, 2011 6:53 am

"Tja, ik kan toch niks anders over je denken." zei hij, antwoordend op hetgene dat zij daarvoor gezegt had, dat ze geweldig was. Ze knikte even instemmend en een klein grijnsje speelde rond haar lippen. De zon scheen lekker precies op het dak hier, terwijl er wel een klein windje speelde. "Ow dat is mooi. Dan weet ik dat ook weer. Hoewel soms is het ook fijn om even niks te doen." Ze grinnikte terwijl ze een plukje haar achter haar oor schoof. Ze leunde achterover en liet haar hoofd zakken op de ligstoel waar ze op zat. Ook liet ze haar benen nu op het ding rusten zodat ze nu helemaal op het ding lag. "Niet voor mijn oortjes? Damn, nu wil ik het al helemaal weten. Mijn oortjes zijn best sterk hoor.." "Ohja? Dus jij wilt alle details willen van wat ik doe als jij er niet bij bent?" vroeg ze met een verbaasd gezicht en ze trok haar wenkbrauw vragend op. Ze grinnikte nogmaals even en nam weer een slokje van haar cola die ze later op het tafeltje naast de stoel zette. "Laat de mannen maar weer het werk doen.." "Tsja, zo gaat het toch? Zie je mij al fluiten naar jongens ofzo? Hun mogen inderdaad het werk maar doen als ze me zo bijzonder vinden." zei ze met een lacherig grijnsje rond haar mond. Er was hier bijna niemand, alleen helemaal aan de andere kant zat een of andere meisje te niksen. Zij deed tenminste wat met haar leven. Nu zat ze lekker cool hier en gezellig met Tylor wat te kletsen, en zij zat daar maar in haar eentje. Boring!

[Haha, geeft niks hoor :'D]
Profiel bekijken
Tylor

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Chillen...   zo jan 16, 2011 2:39 am

"Ja, ik wil alle details uitvoerig horen. Ik ben er trots op dat ik zo nieuwsgierig ben."Zei Tylor trots over zichzelf. Waarmee hij de vraag van Regina beantwoorde. Ze keek vragend met een opgetrokken wenkbrouw voordat hij het vroeg. Ze nam daarna een slok van haar cola waarna ze deze op een tafel neerzetten. "Zou het wel leuk vinden als je zo af en toe eens naar me fluit."Zei Tylor daarna plagerig en grijzend. Op de zin van Regina dat ze niet naar jongens zou fluiten maar dat de jongens maar het werk moesten doen. Nu pakte Tylor weer zijn cola en dronk deze in één keer op. Hij vond gewone cola best lekker, toch vond hij Ice tea beter. Ook cola cherry was net iets beter. En alcohol drankjes waren ook lekkerder, tenminste sommige, maar dat kwam meer door het effect wat ze geven. Niet per se door de smaak. "En, doen je nog aan sporten op deze school?"Vroeg Tylor daarna aan Regina. Hij vond haar niet echt het sport type maar misschien wel het cheerleader type. Wat in principe uiteraard ook een moeilijke sport was maar toch. Rugby zag hij Regina namelijk niet doen. Ijshockey was waarschijnlijk ook niks voor haar. Misschien wel voetbal en honkbal. Dat zou best kunnen. Zat Tylor te bedenken terwijl hij Regina haar sportiviteit probeerde inteschatten. Verder was hij blij dat Regina was gekomen. Dat was toch veel beter dan in je eentje naar wat muziek te luisteren. Hoewel dat ook vet kon zijn was meisje erbij veel leuker vond Tylor dan.
Profiel bekijken
Regina

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Chillen...   zo jan 16, 2011 6:44 am

"Ja, ik wil alle details uitvoerig horen. Ik ben er trots op dat ik zo nieuwsgierig ben." "Oké dan, omdat je het persé wilt horen. Nu kan je niet meer terug hoor, er is geen weg terug uit de Regina-tijdmachine." zei ze, en ze stak haar tong even plagerig uit. "Gisteravond ben ik uit geweest naar de Zanzibar, en vanochtend gedouchet, aangekleed.. En toen ben ik naar school gegaan, ruzie met een meisje gehad, er was een nerd die me trouwens voor schut zette tijdens wiskunde. Daarna ben ik naar het winkelcentrum geweest, shoppen ofcourse. En nu ben ik hier. En vanavond ga ik misschien weer op stap, en daarna ga ik lekker mijn bedje in met mijn übersexy panterding." zei ze, en ze keek hem met een uitdagende blik aan. "Zou het wel leuk vinden als je zo af en toe eens naar me fluit." "Dâhah" zei ze tegen hem, en ze keek hem met een quasi beledigt gezicht aan. "Dacht het niet hè. Doe jij maar lekker moeite om naar mij te fluiten. En al die andere jongens die ook naar me fluiten van je af te slaan." zei ze, en ze keek hem met een grijnsje aan. "En, doen je nog aan sporten op deze school?" "Ik ben een real cheerleader. En jij?" liet ze haar sport weten, en vroeg daarna ook naar de zijne. Ze pakte haar blikje cola weer van de rand en nam er het laatste slokje van. Met een worp lag het in de prullenbak aan de andere kant van het ding, en na haar gooi wierp ze haar blik weer op Tylor. Afwachtend tot hij ging antwoorden.
Profiel bekijken
Tylor

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Chillen...   ma jan 24, 2011 8:28 am

"Regina-tijdmachine, die zou je eigenlijk wel moeten bouwen. "Zei Tylor op haar reactie. Ze stak haar tong even plagerig uit en ging verder."Douchen? Mag ik daar meer details over. En hoezo kan een nerd je voor schut zetten, dat hij daar het lef voor heeft. Sexy panterding? Dat moet ik zien om te oordelen of het sexy is."Zei Tylor die probeerde dit serieus te zeggen maar het lukte niet helemaal. "Van me af slaan zal me lukken. Fluiten moet ik misschien nog even gaan oefenen."Zei Tylor. Die naar probeerde te fluiten. Hij deed het de eerste keer expres fout. Er kwam een soort van stervend vogel geluidje uit. Tenminste als een vogel geluid zou maken wanneer deze stierf, zou het zo klinken. Daarna lukte het fluiten. "Yeah, ik kan het. Nu tevreden?"Zei Tylor blij. Daarna zou ze zeggen dat ze een cheerleader was. "Cheerleaders, sexy sport."Zei Tylor voordat hij zijn sport ging vertellen."Ik doe momenteel honkbal. Misschien dat ik nog eens ga proberen te wisselen. Hoewel honkbal ben ik wel goed in, wat het leuk maakt."Zei Tylor met een grijns.
Profiel bekijken
Regina

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Chillen...   di jan 25, 2011 4:33 am

"Regina-tijdmachine, die zou je eigenlijk wel moeten bouwen. " Ze grinnikte en knikte instemmend, dat was nog niet eens zo'n slecht idee ook. Maarja, dat kon ook zo lekker. ."Douchen? Mag ik daar meer details over. En hoezo kan een nerd je voor schut zetten, dat hij daar het lef voor heeft. Sexy panterding? Dat moet ik zien om te oordelen of het sexy is." Ging hij verder antwoordend op haar levens-verhaal. "Over dat douchen, vraag maar raak." zei ze grijnzend en ze liet haar been van de ander afzakken en liet die naast haar andere been staan. Ze draaide haar lichaam weer om en ging weer terug liggen op de stoel en keek opzij. "En inderdaad, maar ik en iemand anders hebben hem teruggepakt hoor. En dat sexy panterding, als je die hebt gezien wil je serieus niet meer anders." zei ze tegen hem, en trok haar wenkbrauw plagerig op. Tenminste, eigenlijk had ze wel gelijk. Dat hij het nog wou zien, hij kon toch wel raden dat het über sexyheid was? "Van me af slaan zal me lukken. Fluiten moet ik misschien nog even gaan oefenen." Ze keek hem lachend aan en later even uitdagend. "Nou, ik ben benieuwd." zei ze glimlachend, toen hij begon. Euhmz, was dat fluiten? Het leek wel een dode kat ofzo. Ze keek hem met een verwilderde lach aan en proestte even. Voordat ze wat kon zeggen begon hij met zijn tweede probeerzel, wat de goede kant op ging. Dit keer lukte het wel. "Heel tevreden." grijnsde ze naar hem. "Cheerleaders, sexy sport." "Hmhm." zei ze terug, en knikte instemmend. ."Ik doe momenteel honkbal. Misschien dat ik nog eens ga proberen te wisselen. Hoewel honkbal ben ik wel goed in, wat het leuk maakt." Vertelde hij iets over de sport waar hij op zat, en ze knikte even. "Sexy sport." zei ze terug, en ze keek hem plagerig aan.
Profiel bekijken
Tylor

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Chillen...   ma jan 31, 2011 6:14 am

"Toevallig foto's gemaakt van het douchen?"Vroeg Tylor een beetje plagerig over het douchen. Ze zette haar andere been naast haar been, heel vaag omschreven. "Dan is het goed. Niet meer terug? Ik durf dat risico wel een keertje te nemen hoor!'Zei Tylor zogenaamd dapper tegen regina. Ze trok haar wenkbrauw op. Het was wel een zeer intelligent gesprek! Tenminste voor Tylor zijn doen. Na zijn 'fluitconcert' was Regina heel tevreden zei ze. "Gelukkig, en ga jij nu eens voor mij fluiten?"Zei daarna Tylor weer plagerig. Ze knikte instemmend toen hij zei dat cheerleading een sexy sport was. Was cheerleading eigenlijk een woord? Hij wist het niet zeker, maar Tylor dacht dat het wel een woord was. Eigenlijk maakte het geen bal uit. "Sexy? Dat komt alleen omdat ik erin speel. Verder is het wel eens leuk."Zei Tylor met een vleugje arrogantie.
Profiel bekijken
Regina

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Chillen...   ma jan 31, 2011 6:29 am

"Toevallig foto's gemaakt van het douchen?" vroeg Tylor haar, duidelijk plagerig. Ze keek hem ook plagerig aan en antwoordde: "Awh, sorry, ik moet je teleurstellen.." zei ze onschuldig en keek hem met een verontschuldigende blik aan inclusief schattige knipperende wimpers. "Maarja, ik zal er de volgende keer aan denken voor je." zei ze tegen hem, en ze streek een pluk haar weg. "Dan is het goed. Niet meer terug? Ik durf dat risico wel een keertje te nemen hoor!" zei hij, en ze keek hem grijnzend aan. "Ohja? Dapper hoor! Je ogen gaan dan gewoon dood van de sexyness." zei ze, en ze grinnikte even. De zon deed zijn werk nog steeds goed en verwarmde haar benen die onder haar korte jurkje vandaan kwamen. Ze haalde haar zonnebril uit haar haar en schoof hem voor haar groene ogen. "Gelukkig, en ga jij nu eens voor mij fluiten?" "Túúrlijk. Voor jou doe ik alles hoor schat." zei ze, en ze keek hem daarna met een serieus hoofd aan. Fjuutfjuuut. Haar fluitje was goed gelukt, beter dan de gemiddelde mannen. Pff, ze kon het zelfs beter dan iedereen die het normaal gesproken zouden moeten doen. Ze konden nog wel wat van d'r leren ook. "Tevreden?" vroeg ze hem grijnzend terug, met een plagerige blik in haar ogen. "Sexy? Dat komt alleen omdat ik erin speel. Verder is het wel eens leuk." "Dat zal best.. En als ik erin zou spelen. Dan zou het overstromen van de sexyheid. Doe ik me sexy panterpakje aan inclusief jarretels. Kan niet meer stuk toch?" zei ze, nog steeds met een lacherige grijns rond haar glanzende lippen.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Chillen...   

Chillen...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Flat Roof-
Ga naar: